2018. december 2., vasárnap

Apple Watch Nike+ 2 astro-szürke 38 mm eladó - Jelenlegi ára: 1 Ft

Apple watch 2. Nike edition eladó, asto-szürke színben. 38mm, doboz, tartozékok, töltő, kompletten eladó. Ajándék narancssárga szövet használt szíjjal, ami 17 900 Ft volt eredetileg.  
2017 05 12-én iStyle-ban Mo-n vásároltam, első tulaj. vagyok. 143 800 Ft-ba került.  
Vízálló, edzéshez airpods-sal használtam, nem is volt szükség a telefonra. Az órán vannak a zenék és edzéskor hallgattam.  
A legújabb WatchOS 5. 0. 1 fut rajta. A telefon, sms, e-mail, mms, emlékeztető értésítések bejönnek rajta. Telefonálni lehet vele autóvezetéskor, ami hatalmas segítség vagy bármikor, ha mindkét kezed foglalt. Kihanosítva lehet vele telefonálni, hívást is lehet kezdeményezni.  
https: //www. telefonguru. hu/keszulekek/keszulek-guru_Apple_Watch_Series_2_Sport_38mm. asp
Másik modellre váltás miatt eladó.  

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2018-12-05 15:35 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése