2019. december 27., péntek

Valódi bőr anyagból:L.Credi márkájú,drapp színű,felül húzózáras női válltáska - Jelenlegi ára: 4 851 Ft

Eladó egy valódi bőr anyagú, L. Credi márkájú, női válltáska.
Az anyaga valódi bőr, a színe nagyon kellemes, szerintem szinte minden ruhaneműhöz igazodó drappos színhatás.
2 cm-es vállpánttal rendelkezik, kényelmes a viselése.
A táska belsejében mobiltartó rész és kisebb tartó hely van.
Maga a táska tetején húzózárral nyitható belső tároló hely található. Ezeknek a belső része selyem borítású anyag.
Belül egy légterű a táska.
A belső részben viszont található egy szintén húzózáras mini tárca tartó rész. Ezen van rajta a valódi bőrt anyagot igazoló lógó.
A táska maga szerintem pont megfelelő méretű, se nem nagy, se nem kicsi, a színe is "tökéletes", mert igazodik mindenféle ruházathoz.
A táska alján 5 db fémtüskés rész van, ha esetleg a földre helyeznénk a táskát. A viselés nyomai kizárólag itt alul észrevehetőek a táskán.
A táska elején, ahol a fémzáró látható van még egy külön fakk, ez a táskán kívül van és ugyanúgy lehet bele pakolni.
Én alkalomra használtam kizárólag, de mivel 3 gyermekem van, így áttértem a hátizsákos megoldásra, hogy a kezeim és vállam is szabad legyen, ezért eladnám.
Hibátlan állapotú, nem fakó, nem sérült, még érződik rajta az"új "áruházi illat is !!
Sajnálom eladni, de nem fogom tudni kihasználni, mert jelenleg nem praktikus nekem. Szerintem minden korosztálynak megfelelő a színe és a fazona miatt is, nem feltűnő, inkább visszafogott, de mégis modern, én pont ilyen visszafogott, de mégis elegáns táskát kerestem. Ajánlom a hölgyek, nénik vagy fiatalok figyelmébe !
Mérete: -magassága 28 cm
            -szélessége felül 34 cm, alul 39 cm
            -mélysége 14 cm, persze ez még tágul, ha belepakoljuk a női"holminkat.
            -a vállpánt hossza 77 cm
Én Pécsett az Árkádban vásároltam, márka védett termék és hibátlan, még áruház "szaga" van, de mint írtam, azért néhány alkalommal viseltem.
Kérésre szívesen küldök még fotókat a táskáról.
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a női táskát !    Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a házhoz szállítás díját az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 4 851 Ft
Az aukció vége: 2020-01-17 06:46 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése