2021. augusztus 2., hétfő

BPC5 8x30 Szovjetunióban készült távcső (ingyenes szállítás automatába) - Jelenlegi ára: 14 000 Ft

BPC5 8x30 Szovjetunióban készült távcső
-eredeti tokban
-erdeti bőr szíjjal
-használt, korának megfelelő állapotban
-apróbb karcolások és por előfordulhat
-a lencsék, prizmák tiszták
-tökéletes működés=tiszta tökéletes kép
-teljesen fém és üveg
-nem összekeverendő az 5000 Ft-os orosznak árult kínai műanyag vacakkal,
  az is lehet jó választás annyiért, de ez egy másik minőség.
Több hibás darabból raktam össze egy jót, beállítottam, kipucoltam, de nem egy koreai mikrochip gyárban csináltam szkafanderben, így bellül is maradhattott pár porszem, kopások horpadások vannak rajta kívül, a bal szemkagylót epoxival megerősítettem kb. örökös, addig amíg megint agyonvernek vele valakit.
Örökös darab még 50 évig kihúzza.
Csak működésében tökéletes, esztétikailag nem, ezért ilyen "olcsó".
Kicsi mérete miatt praktikus bármilyen használatra, elfér a kesztyűtartóban is, bátran hordható nyakba akasztva is bírja.
Bármely háborúban ez a méret és nagyítás a csapattisztek kedvence.


Jelenlegi ára: 14 000 Ft
Az aukció vége: 2021-08-03 09:51 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése