2016. március 29., kedd

kémkamera Autó kulcs kém kamera BMW - Jelenlegi ára: 1 Ft

kémkamera  Autó kulcs kém kamera BMW
Mini kulcs kamera
Mini DVR videó rögzítő kulcskamera 720 x 480 felbontással, 30fps folyamatos felvétel, mozgásérzékelés, hangrögzítés.
Egyedi dizájn, bicska kulcs, könnyen hordozható
Valós idejű videó és hang felvétel készítés bárhol és bármikor egy gombnyomással
Fotó készítés, videó rögzítés (színes, nagy felbontású felvétel)
Mozgás érzékelés funkció
MicroSD memória kártya támogatás 2GB-től akár 16GB-ig! (memóriakártya nem tartozék)
Beépített újratölthető akksi
Videó felvétel dátum és idő feliratozással
Specifikációk:
Video AVI formátumban: 720 x 480 nagy felbontás (30fps)
Fotó JPEG formátumban: 2580 x 1920 pixel
Akksi: Kb 2 óra felvétel (320mAh)
Töltés: Számítógép USB portjáról a csomagban mellékelt adatkábellel
Méret: 6cm x 3. 3cm x 1. 5cm
·   Súly! : 30g
A csomag tartalma:
1x Pendrive Kamera
1x Adatkábel
A terméket én nem tudtam beüzemelni
Lehet, hogy én voltam szerencsétlen, mert új a termék, de nálam nem működött, ezért HIBÁSKÉNT árulom, ezért az 1Ft-os induló ár.
Tehát vagy hibátlan vagy hibás
Én nem értek hozzá olyan vegye meg aki ért hozzá és esetlegesen tudja javítani / használni a terméket
Nekem nincs is felszerelésem az esetleges javításához csak olyan vegye meg aki ért hozzá, megtudja javítani vagy alkatrésznek...


Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2016-04-08 18:40 . kémkamera Autó kulcs kém kamera BMW - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése